48.822 vacatures geplaatst

Vind jouw ideale baan!

Waarom werken in de administratie?

Werken in de administratie is zeer afwisselend met een groot gevoel voor verantwoordelijkheid. Je doet namelijk ondersteunende werkzaamheden voor het gehele bedrijf, dit maakt je onmisbaar en zorgt ervoor dat elk bedrijf iemand zoals jou nodig heeft. Vaak betekent dit ook dat je vrij gemakkelijk een baan kunt vinden in deze functie.

Als administratief medewerker zijn er vele mogelijkheden om door te groeien, je start vaak met relatief eenvoudige taken maar afhankelijk van je motivatie, inzet en capaciteit kun je vaak al vrij snel doorstromen naar taken met meer verantwoordelijkheid denk bijvoorbeeld aan boekhouding of financiele administratie. Een ander voordeel van een baan als administratief medewerker is dat je vaak vrij gemakkelijk over kan stappen naar een ander bedrijf. Dus werkgelegenheid genoeg!

Vaak wordt je gezien als het visitekaartje van het bedrijf, dit omdat jij degene bent die de communicatie met de buitenwereld verzorgd. Jij bent dus niet meer we te denken!

Voordelen van een baan in de administratie

  • Verantwoordelijkheid
  • Afwisselend
  • Persoonlijke contact

Werken in de administratie betekent een afwisselende functie, je houdt er van nauwkeurig te zijn. Er zijn veel functies binnen de administratie die je kunt vervullen. Daarij is klant contact natuurlijk nog steeds een vast onderdeel.

Commercieel Administratief Medewerker

Ons team Verhuur bestaat uit de mensen die contact hebben met zowel onze zakelijke- als particuliere huurders. Zij hebben daarnaast contact met makelaars en gemeenten. Daarbij assisteren zij ook in de verkoop van woningen en bedrijfspanden. Voor dit team zijn wij op zoek naar een

Front Office medewerkster met verkoopervaring

Door constante groei binnen onze organisatie zijn wij op zoek naar een: Front Office medewerkster met verkoopervaring!

Assistent Accountant (VWO/HBO/WO) - Starter

Start jij binnenkort met de accountancy opleiding aan Nyenrode of een andere universiteit, met een duaal traject binnen HBO accountancy of heb je zojuist jouw accountancy opleiding afgerond? 

Juridisch- en Verzekeringsmedewerker

Ben jij opzoek naar een afwisselende baan met een jong, gedreven en ambitieus team, reageer dan nu! Wij zijn per direct op zoek naar een Juridisch- en Verzekeringsmedewerker (24-40 uur)!

Administratieve Duizendpoot

GoCanada is een snel groeiende reisorganisatie opgericht in 2004. Maatwerk en specialisme zijn belangrijke kenmerken binnen onze organisatie. Ter versterking van ons team zijn wij op zoel naar een administratieve duizendpoot!

Secretaresse/Notulist

Werk jij al geruime tijd als secretaresse/notulist en ben je toe aan een andere werkomgeving, nieuwe impulsen en interessante opdrachtgevers? Dan zijn wij opzoek naar jou!